Οι Συνεργάτες Μας

Ποιοι Είμαστε
Οι Συνεργάτες Μας
eggrafes

    Ελένη Μανάρα

    Η Ελένη Μανάρα σπούδασε και αποφοίτησε από την σχολή Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Παιδοψυχιατρικό τμήμα του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
    Η αγάπη της για τα παιδιά την ώθησε να ασχοληθεί με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας και την παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε παιδιά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κυρίως.
    Εργάστηκε ως κοινωνικά εργαζόμενη στο δρόμο(social street worker)- ψυχολόγος στην μη κερδοσκοπική εταιρία Έμφασις, όπου ήταν επικεφαλής ομάδων κοινωνικής εργασίας στο δρόμο και υπεύθυνη προγραμμάτων της οργάνωσης τόσο για ενήλικες όσο και για παιδιά.
    Στο πλαίσιο του εθελοντικού πνεύματος συνέβαλλε στη δράση της γραμμής «Μαζί για το Παιδί» για παροχή στήριξης και συμβουλευτικής σε παιδιά, εφήβους ,γονείς και εκπαιδευτικούς.

        Αντιγόνη Κουτούση

        Η Αντιγόνη Κουτούση σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο νησί του Ήλιου, την Ρόδο. Η αγάπη της για τα παιδιά και η θέληση της να μπορεί να ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες κάθε παιδιού, την ώθησε να συνεχίσει τις σπουδές της πραγματοποιώντας εξ αποστάσεως μεταπτυχιακές σπουδές στο τομέα της Ειδικής Εκπαίδευσης στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Παράλληλα με τις σπουδές της ξεκίνησε να εργάζεται εθελοντικά στο κέντρο Ελπίδα Ρόδου με παιδιά με αναπηρίες αλλά και σε σχολεία, βοηθώντας μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Η καθημερινή μελέτη με τα παιδιά αλλά και η συνεχής συναναστροφή μαζί τους δημιούργησαν ένα μόνιμο χαμόγελο και μια πιο θετική πλευρά για τη ζωή και για τον τρόπο που πρέπει να την εκμεταλλευόμαστε. Στα πλαίσια των σπουδών της ανακάλυψε την ικανότητα της για συγγραφή παιδικών παραμυθιών,τα οποία πηγάζουν απ’ την ανευ όρων φαντασία της.

            Θεόδωρος Βρης

            Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος της Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.Επέλεξε την κατεύθυνση της ιστορίας λόγω της αγάπης του για τον κλάδο της ιστορίας και της επιθυμίας του να μεταδώσει στα παιδιά την ομορφιά και το μυστήριο που κρύβει η ιστορία.Παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων φαντασίας και την παρακολούθηση παιδαγωγικών σεμιναρίων. Η φαντασία που πηγάζει από το εαυτό του την ενσωματώνει στον τρόπο διδασκαλίας του, διότι πιστεύει πως οι μαθητές με αυτόν τον τρόπο χαλαρώνουν από το άγχος της ημέρας και υποδέχονται με πιο ευχάριστο τρόπο τις γνώσεις. Έτσι καταφέρνει να έρχεται κοντά στα παιδιά και να απελευθερώνει την ανεξάντλητη παιδική φαντασία τους.

                Μαρία-Κλεοπάτρα Παπαμιχαλοπούλου

                Η Παπαμιχαλοπούλου Μαρία-Κλεοπάτρα, αποφοίτησε από το Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα στο τμήμα της Λογοθεραπείας. Ειδικεύτηκε στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και ασχολήθηκε εκτεταμένα με πλήθος αναπτυξιακών διαταραχών και συνδρόμων καθώς και με μαθησιακές δυσκολίες. Παράλληλα εργάζεται σε ελάχιστη μονάδα ιατρικής αποκατάστασης για παιδιά και ενήλικες ως λογοθεραπεύτρια και συμμετέχει σε διεπιστημονικές ομάδες συμβουλευτικής γονέων. Έχει παρακολουθήσει διετή σχολή σχετικά με τη μελέτη κωφών-βαρηκόων καθώς και κύκλους σεμιναρίων για τον αυτισμό. Είναι γνώστης της Αγγλικής και της Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας. Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το παιδικό θέατρο, με προσανατολισμό τη μουσική επένδυση παιδικών θεατρικών παραστάσεων σε συνεργασία με το δήμο Ναυπλιέων και με πλήθος θεατρικών έργων, ως ηθοποιός, μουσικός και οργανωτής σε ερασιτεχνική ομάδα των Ιωαννίνων. Επιπλέον, εργάσθηκε τέσσερα χρόνια ως εμψυχώτρια σε παιδικές εκδηλώσεις. Ασχολείται με τη συγγραφή , δείγμα της οποίας βλέπουμε στην ποιητική συλλογή «Εν καταδύσει», και συμμετέχει ως μουσικός και ομιλήτρια σε παρουσιάσεις βιβλίων.

                    Δάφνη Τελειώνη

                    Η Δάφνη Τελειώνη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Κλασική Φιλολογία και Ιστορία, και συνέχισε με μεταπτυχιακά σε Διαχείριση Τουριστικών και Πολιτισμικών Πόρων (Tourism Policy and Management και Heritage Management) στην Μεγάλη Βρετανία. Ειδικεύτηκε στην Ερμηνεία Εκθέσεων και στην Μουσειοπαιδαγωγική. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Αφήγησης (Μικρό Πολυτεχνείο με τη Μάνια Μαράτου), Σκηνικής Παρουσίας («Μορφές Έκφρασης» του Θωμά Κινδύνη), καθώς και συγγραφής κειμένων και προετοιμασίας εκπαιδευτικού υλικού για μουσεία και εκθέσεις (Προγράμματα Επιμόρφωσης Ενηλίκων του Ελληνοαμερικάνικου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος). Από το 2003 έως το 2005 εργάστηκε στα τμήματα εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μουσείου Μπενάκη, και του Μουσείου Νεώτερης Κεραμεικής στην Αθήνα. Από το 2005 έως τις αρχές του 2012 εργάστηκε ως μουσειοπαιδαγωγός στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, όπου σχεδίαζε και υλοποιούσε εκπαιδευτικές δράσεις για παιδιά και ενήλικες. Ασχολήθηκε εκτενώς με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τις εκθέσεις του κέντρου, καθώς και με τη συγγραφή και μετάφραση των κειμένων που πλαισίωναν τις παραγωγές Εικονικής Πραγματικότητας. Έχει δουλέψει σε σχολεία, ως εξωτερική συνεργάτις, για την υλοποίηση συμπληρωματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα πλαίσια της διδακτέας ύλης. Από τον Μάρτιο του 2012 ζει με την οικογένειά της στις Βρυξέλλες, και από τον Σεπτέμβρη του ίδιου χρόνου ξεκίνησε συνεργασία με την οργάνωση για ελληνόφωνα παιδιά ‘Ήταν ένα Μικρό Καράβι, asbl’, όπου διοργανώνει εκπαιδευτικές δράσεις με θέματα εμπνευσμένα από την Ελληνική Ιστορία, Μυθολογία και Λογοτεχνία.

                        Αλεξάνδρα Μωρέτη

                        Η Αλεξάνδρα Μωρέτη αποφοίτησε από το Κολλέγιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές της στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Η επιθυμία της να ασχοληθεί πολύπλευρα και σε βάθος με τα παιδιά την οδήγησε στο Λονδίνο όπου ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με ιδιαίτερη έρευνα στο ρόλο του κινήτρου στη μάθηση (MA in Primary Education: Policy and Practice, Institute of Education, University of London). Εργάστηκε με παιδιά Δημοτικού αλλά και Γυμνασίου κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα για δύο χρόνια και η εμπειρία της την δίδαξε πως τα παιδιά σήμερα έχουν ανάγκη από ανθρώπους που θα τα υποστηρίζουν στο πώς να μάθουν να σκέφτονται και όχι στο τι θα σκέφτονται. Σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης και της παιδείας είναι για εκείνη και η τέχνη αφού μέσα από αυτή μπορεί κανείς να ταξιδέψει, να δημιουργήσει, να φανταστεί αλλά και να παίξει. Έτσι, συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Γεώργιου Ζογγολόπουλου ως υπεύθυνη των παιδαγωγικών δράσεων. Παράλληλα παρακολούθησε και συμμετείχε εθελοντικά σε σεμινάρια με θέμα την δημιουργία κινούμενης εικόνας (animation) για παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

                        Για εμένα οι ρίζες της παιδείας βρίσκονται στην ανακάλυψη και ο σκοπός της είναι να κληροδοτεί στην ψυχή των ανθρώπων το ήθος, την ελευθερία, την αυτογνωσία, την δύναμη και την αγάπη για τον κόσμο γύρω τους.

                            Αρετή Λύκου

                            Η Αρετή Λύκου σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στον τομέα Media and Communication στο City University του Λονδίνου. Το 2007 ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση με παιδιά που βρίσκονται στο Φάσμα του Αυτισμού στο Κέντρο Ημέρας «Κ.Ημ.Α». Παράλληλα ασχολήθηκε με το δημιουργικό αλλά και το θεατρικό παιχνίδι δουλεύοντας με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Από το 2011 συντονίζει σεμινάρια επιμόρφωσης γονέων και εκπαιδευτικών σε θέματα επικοινωνίας και συγκρούσεων. Έχει παρακολουθήσει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών τον μετεκπαιδευτικό κύκλο σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής. Εκπαιδεύεται στη Συστημική Θεραπεία της Οικογένειας και ασχολείται με τη συμβουλευτική γονέων και τις αναπτυξιακές και συναισθηματικές δυσκολίες παιδιών προσχολικής ηλικίας. Γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν τα παιδιά στο Jenny.gr.

                                Έυα Παπαδημητρίου

                                Η Εύα Παπαδημητρίου είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών. Σπούδασε στη Γεωπονική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και το 1996 εργάστηκε σε ιδιωτικά γραφεία μελετών Αρχιτεκτονικής τοπίου στην Αθήνα. Στη συνέχεια παρακολούθησε διετές μεταπτυχιακό στην Αρχιτεκτονική Τοπίου -Master of Landscape Architecture (MLA)- στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, με τη σύγχρονη λήψη διετούς Υποτροφίας από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Από το 1998 έχει ιδιωτικό γραφείο Αρχιτεκτονικής τοπίου στην Αθήνα, και αναλαμβάνει δημόσια και ιδιωτικά έργα Διαμόρφωσης Υπαίθριων Χώρων. Έχει συνεργαστεί με ένα πλήθος Τεχνικών εταιρειών και επιστημόνων με ειδικότητες σχετικές με τη Μελέτη Περιβάλλοντος χώρου και έχει συμμετάσχει ως επιβλέπουσα σε ένα μεγάλο αριθμό έργων πρασίνου.

                                    Γεωργία Ανάγνου

                                    Πτυχιούχος της Φιλολογίας με κατεύθυνση τη Γλωσσολογία της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα με τις σπουδές της ασχολήθηκε με την εκμάθηση ξένων γλωσσών και κατέχει διπλώματα της Αγγλικής, Ιταλικής και Ισπανικής γλώσσας, ενώ τελευταία ξεκίνησε και μαθήματα Τουρκικής. Με αφορμή την αγάπη της για τα παιδιά και λόγω της εσωτερικής της ανάγκης για την κατανόηση της ψυχοσύνθεσής τους και την αρτιότερη μεταχείριση και διαπαιδαγώγησή τους ολοκλήρωσε το εξ αποστάσεως πρόγραμμα εκπαίδευσης μέσω του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Εκπαιδευτική Ψυχολογία». Εργάστηκε επί μακρό χρονικό διάστημα ως μουσειοπαιδαγωγός στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος και με «όχημα» την εμπειρία της αυτή άνοιξαν νέοι ορίζοντες στον τομέα της εκπαίδευσης και της άμεσης επαφής της με τα παιδιά. Συγχρόνως προσέφερε εθελοντική εργασία στην αστική, μη κερδοσκοπική εταιρία «Δρόμοι Ζωής» με αντικείμενο την ενισχυτική διδασκαλία μαθημάτων σε μαθητές ανήκοντες στη μουσουλμανική – τουρκόφωνη κοινότητα. Εκτός από την πληθώρα εργαστηρίων, σεμιναρίων και διαλέξεων που έχει παρακολουθήσει σχετικά με την εκπαίδευση, η κλίση της προς τη μουσική και την παράδοση, την οδήγησε στην πόρτα του Μουσείου Λαϊκών Οργάνων, όπου μαθήτευσε δίπλα στη Δόμνα Σαμίου. Είναι μητέρα ενός παιδιού και αυτό είναι το μεγαλύτερό της πλεονέκτημα.

                                        Αγγελική Σπηλιωτοπούλου

                                        Η ‘Αντζυ Σπηλιωτοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα την εποχή που οι Rolling Stones μεσουρανούσαν.Θα μπορούσε να είχε επιλέξει το επάγγελμα της μουσικού ή της ντι-τζέι εφόσον λατρεύει την μουσική, αλλά την εποχή που έπρεπε να επιλέξει τον δρόμο της, αιχμαλωτίστηκε από κάτι ζωγραφισμένα βότσαλα που σχημάτιζαν ένα μαγικό τοπίο και αποφάσισε να γραφτεί στην σχολή Βακαλό και να σπουδάσει πλαστικές τέχνες με δασκάλους την Ελένη Βακαλό ,την Ρουμπίνα Σαρελάκου,τον Γιάννη Αδαμάκο,τον Νίκο Στεφόπουλο,τον Γιάννη Παπαιωάννου και πολλούς άλλους. Ειδικεύτηκε στη Οπτική Επικοινωνία.
                                        Ξεκίνησε να δουλεύει στον χώρο της γραφιστικής και της εικονογράφησης αμέσως μετά τις σπουδές της και παράλληλα συνέχισε να σπουδάζει φωτογραφία στην σχολή Focus και αργότερα σχέδιο και χρώμα στον ‘Ομιλο Τεχνης και Φιλοσοφίας με δασκάλους,την χαράκτρια Ρουμπίνα Σαρελάκου και τον γλύπτη Κυριάκο Ρόκο.
                                        Συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου όπου έκανε εικονογραφήσεις για εκπαιδευτικά ευρωπαϊκά προγράμματα και κυρίως για το πρόγραμμα “Ένας ιππότης στο κάστρο των Γραμμάτων” σε σενάριο Ευγένιου Τριβιζά.
                                        Στην πορεία παρακολούθησε μαθήματα σχεδίου και χρώματος στην Ανώτατη σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα ως ακροάτρια, όπου ήρθε αντιμέτωπη με πολλά ερωτήματα. Αποφάσισε να αναζητήσει απαντήσεις στο εξωτερικό. Βρέθηκε στις Βρυξέλλες,στην Βασιλική Ακαδημία Καλών Τεχνών στο Ερευνητικό τμήμα “σύγχρονου σχεδίου” με δάκαλο τον “τρομερό” Lycien Massaert. Εκεί ασχολήθηκε με την Φιλοσοφία, την Ανθρωπολογία της τέχνης ,την Λογοτεχνία,την Ιστορία της τέχνης. Απέκτησε πτυχίο εικαστικού ειδικευμένου στις “πλαστικές τέχνες και τις τέχνες του χώρου” και από τότε προσπαθεί να ερμηνεύσει πλαστικά έννοιες της εποχής του μεταμοντερνισμού, φεύγοντας από την αναπαραστατικότητα.
                                        Στο Βέλγιο δίδαξε σχέδιο και χρώμα σε έφηβους και ενήλικες, ζωγραφική σε παιδιά του δημοτικού,έκανε ξεναγήσεις σε μουσεία και αίθουσες τέχνης και διοργάνωσε εκθέσεις παιδικής ζωγραφικής.
                                        Από τον Σεπτέμβριο 2014 βρίσκεται στην Ελλάδα και ασχολείται με τα παιδικά εργαστήρια εικαστικών τεχνών που στοχεύουν να περάσουν στα παιδιά το “μικρόβιο” της περιέργειας και της φιλομάθειας,της έρευνας και του πειραματισμού, να καλλιεργήσουν την οπτική αντίληψη,την κριτική σκέψη,την αισθητική.
                                        Είναι μητέρα του 5χρονου Αντώνη που όταν μεγαλώσει θα γίνει πυροσβέστης,ταξιτζής,κτίστης,καπετάνιος,πιλότος και χειριστής μπουλντόζας.