Λογοθεραπεία

Λογο-παίγνια στη ΦιλοΣοφία μας

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΓΝΩΣΗ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΛΟΓΟΥ-ΦΩΝΗΣ-ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
  • ΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ, ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
  • ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΡΟΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
  • ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΡΟΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ( ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ, ΤΑΧΥΛΑΛΙΑ, ΒΡΑΔΥΛΑΛΙΑ)
  • ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ
  • ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ, ΔΕΠ-Υ

(Δεκτά όλα τα ταμεία)
 

Η κα. Μαρία Κλεοπάτρα Παπαμιχαλοπούλου, συνεργάτης της ΦιλοΣοφία μας, συμβουλεύει…

Αγαπητοί γονείς,

Οι μαθητές με ΔΕΠΥ έχουν ανάγκη από οργάνωση και δομή. Αυτά  που τους περιβάλλουν πρέπει να δομούν εξωτερικά αυτό που δεν μπορούν τα ίδια τα παιδιά να δομήσουν εσωτερικά. Στη ΦιλοΣοφία μας φροντίζουμε  να υπάρχει πάντα κάπου μια λίστα ή ένα πίνακας που να περιγράφει την πορεία της διδασκαλίας ή της δραστηριότητας που γίνεται, ώστε να μπορεί το παιδί με ΔΕΠΥ να το χρησιμοποιεί ως σημείο αναφοράς όταν αποσπάται. Το ίδιο ισχύει και για τον πίνακα  κανόνων που βρίσκεται αναρτημένος  σε ευδιάκριτο σημείο και περιέχει όλους τους κανόνες που πρέπει να ακολουθεί το παιδί.

Το παιδί με ΔΕΠΥ δεν θα έχει άγχος αν γνωρίζει τι περιμένουμε από αυτό. Η θέση του παιδιού με ΔΕΠΥ θα πρέπει να είναι κοντά στον εκπαιδευτικό και μακριά από παράθυρα. Δεν θα πρέπει να αλλάζει συχνά θέση κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας. Αυτό θα το βοηθήσει στη μείωση της έντονης κινητικότητας και της διάσπασης, που τόσο πολύ το ταλαιπωρεί.  Τα τμήματά μας με μικρό αριθμό παιδιών και με δομημένο, ευχάριστο περιβάλλον, όπου το κάθε παιδί έχει τη δική του θέση καθώς και το δικό του χώρο για παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση βοηθούν πολύ στην συγκέντρωση του παιδιού στο έργο του.

Η συχνή βλεμματική επαφή ή ακόμα και μια ματιά μπορεί να επαναφέρει ένα παιδί από την ονειροπόληση με τρόπο ήρεμο και σιωπηλό,  κάτι το οποίο επιτυγχάνεται από την ατομική προσοχή που δίνουν οι παιδαγωγοί μας σε κάθε μέλος της ομάδας.

Κάνουμε την έξοδο από την τάξη ή το σήκωμα από την καρέκλα μέρος του προγράμματος, με μικρά και τακτικά διαλείμματα. Αν γνωρίζει το παιδί πότε μπορεί να «δραπετεύσει» από τη δραστηριότητα, θα είναι πιο συνεργάσιμο σε όλη τη διάρκειά της.

Ενημερώνουμε για την πρόοδο. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν ανάγκη να τα ενημερώνεις για τους στόχους που πρέπει να πετύχουν κι αν τελικά τα κατάφεραν. Τα βοηθάει να παραμένουν συγκεντρωμένα στους στόχους τους. Σε ένα κόσμο που υποβάλλει συνεχώς τα παιδιά σε δοκιμασίες και περιορισμούς εμείς τονίζουμε την επιτυχία. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν βιώσει πολύ έντονα την αποτυχία. Έχουν την ανάγκη για επιβράβευση και έπαινο.

Στη ΦιλοΣοφία Μας μετατρέπουμε τη σχολική εργασία σε ομαδικό παιχνίδι. Το κίνητρο της ομάδας βοηθάει και κινητοποιεί το παιδί με ΔΕΠΥ, τα παιδιά μας.

                                               Με εκτίμηση

Μαρία-Κλεοπάτρα Παπαμιχαλοπούλου

Λογοθεραπεύτρια